counter easy hit Luepp - A Digital Storyteller's Notepad: The "Happy 2005" FlyBy

donderdag, januari 06, 2005

The "Happy 2005" FlyBy


Click here to see the e-card movie. It was made with Cinema 4D and After Effects.
The design of the aeroplane is based on the Fokker D21. My dad has been a proud Fokker-man his entire working life (though it is unlikely that he has ever seen a D21; the F27 would have been more appropriate). I'm happy to add that he is still very much alive and doing quite well. Gelukkig nieuwjaar, pa!
And to continue with another "in-crowd" remark: the voice of the hysterical pilot is John's - a great actor if you ask me. Or if you ask him, for he is recorded to have cheered "what an actor, eh?" ("wat een acteur, he") as a confident appreciation of his own performance during the Firenze "Camping Laundries" shoot of the late 1980s. It would in fact be interesting to some day compare his performance to that of Antoon Baede in the El Masnou "Camping Laundries" remake of the mid-ninetees. We'll let the public decide.

1 Comments:

Blogger TwigtSenior said...

Ik zie dat er geen nieuwe posts meer zijn gedaan door jullie. Ik zou het jammer vinden als een vervelende zeiksnor jullie plezier en webactiviteiten tot deze enkele posts zou hebben beperkt. Ik zou zeggen; laat ze maar lekker in de str***nt zakken en gewoon Doorgaan! (zei de kip tegen de haan) Ik heb even van me afgeschreven in mijn blog en vervolgens hoop ik dat door alleen geregistreerde users toe te laten dat deze dingen achterwege blijven.

Het medium is te mooi om door dit soort figuren te laten "overnemen".

groeten van "senior", "draagster" en natuurlijk "junior"

9:43 p.m.  

Een reactie posten

<< Home