counter easy hit Luepp - A Digital Storyteller's Notepad: Te koop gevraagd: Gurdas Maan CD

donderdag, maart 09, 2006

Te koop gevraagd: Gurdas Maan CD


Schouderschuddende muziek.

Voor de zoveelste keer hebben we gekeken naar Veer-Zara. Wat een geweldige muziek heeft Madan Mohan gecomponeerd. Werkelijk geweldig. En de Punjabi zanger van "Aisa Des Hai Mera" ("Dit is nou mijn land!") Gurdas Maan (soms Gurdas Mann genoemd) is inmiddels onze nieuwe favoriet geworden na eerst Malkit Singh tot de koning van de Bhangra te hebben gekroond. Ja, hierop zingen ook Udit Narayan (de Nepalees blijft aan top - honing, pure honing) en Sonu Nigam (timbre is wat lichter maar ook mooi). Maar we hebben het nu over Gurdas. Muziek voor de schuddende schouders van de Punjab. Hem kun je bijvoorbeeld hier beluisteren. Ik wou dat ik z'n CD ergens kon kopen...

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

DIe heb ik niet voor je sorry :-( maar ik heb wel wat anders wat ik hopelijk snel kan komen brengen we hadden het een beetje druk, sorry ;-)

8:54 p.m.  
Blogger TwigtSenior said...

Wendy en ik weten nog wel een adresje in zuid-oost. Our little secret Bollywood shop.... waarschijnlijk wel illegale kopietjes, maar ja niet veel illegaler dan bittorrent of limewire.

Trouwens, legale versies heb je hier waarschijnlijk niet eens...

10:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Kijk eens hier: http://cgi.ebay.nl/Vilayatan-CDs-Gurdas-Maan-BHANGRA-PUNJABI-ALBUMS-MUSIC_W0QQitemZ4844139346QQcategoryZ43668QQssPageNameZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem

11:20 a.m.  

Een reactie posten

<< Home