counter easy hit Luepp - A Digital Storyteller's Notepad: One MAN ...

donderdag, november 09, 2006

One MAN ...

- "One Man", spreekt de diepgewortelde stem, "One man and a cigar." Stellig. Stoer. "The man himself. Van Eekeren." Inderdaad. We zien 'em op het podium - mooi licht. "One man celebrating the birth of his first novel". We pauzeren kort voor de titel. Dieper dan diep: "Man". Harder dan dat? "MAN". Hij staat. En wij zijn weer even stil. Snel sluiten we af. "He's out now."


Michael van Eekeren, "MAN". Zie deze website voor meer informatie over de schrijver en zijn boek.

Tot zover de trailer. Aan de film, een videografisch verslag van de boekpresentatie in Hotel Winston, wordt nog gewerkt. Ik vond het een geweldige gebeurtenis. Michael was vlammend! Dat was puur genieten.

En we hebben Sien ontmoet! Dat was eveneens geweldig. De avond was dan ook dubbelleuk.

4 Comments:

Blogger Sien said...

Yep, dubbelgezellig, de club van bloggers in de Winston Club !(heb je je petje terug ? Lijkt me sterk na al die funky-club-gangers na ons...) Commentaar op MAN komt wel op m'n eigen blog...

4:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heb je het roman ondertussen gelezen ?

9:30 a.m.  
Blogger Luepp said...

Fictie lees ik altijd heel fragmentair. Ik lees dan ook zelden een roman. Dat zal wel stom klinken. Het is geen gebrek aan belangstelling of concentratie-vermogen. Het kan eerder komen door mijn hang naar non-fictie. Ik plunder boeken. Maar het gaat ook gewoon om tijd en rust. Daar moet je voor werken - jij ook, ik weet het. Ik heb helaas nog geen tijd en rust weten vrij te maken om meer te lezen dan zo'n twintig bladzijdes. Die voorspelden echter wel veel goeds, haha. Het was dan ook moeilijk om het boek terzijde te leggen maar het moest. Feliz is er inmiddels verder mee heen!

Overigens: mijn funky petje zat gewoon in de cameratas dus Feliz is helemaal voor niets langs de Club gegaan. Suf van mij, he...

10:04 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ben blij voor je petje, heb je weer warme oortjes deze winter !

12:09 p.m.  

Een reactie posten

<< Home