counter easy hit Luepp - A Digital Storyteller's Notepad: Rotte appel

donderdag, september 28, 2006

Rotte appel


Goeie actie van Greenpeace.

Nee, het is niet omdat ik net ook een Sony Vaio heb gekocht maar we moeten niet blind zijn voor de problemen van vervuiling - noch voor die van de export van afvalstoffen naar de "derde" wereld. Ik las een paar weken geleden al op de BBC nieuws website dat Apple Computers zich veel te weinig hebben ingespannen om hun producten zo milieu-vriendelijk mogelijk te maken. Met andere woorden - de schoonheid van buiten gaat helaas gepaard met vuiligheid van binnen. Dat valt ons tegen. Zwaar tegen. Schitterend vind ik daarom het beroep dat Greenpeace op Apple doet in de vorm van deze website. Uiterlijke schijn bedriegt.

Noot. Ik vernam het van MacOsX.nl.

4 Comments:

Blogger MacBuccaneer said...

Granny Macintosh!

10:59 a.m.  
Blogger Sien said...

John en jij zouden mee moeten doen aan de "get creative" campaign van de greenpeace site..."Ye olde workshoppe Green Apple TShirt" created by some serious Macbuccaneers (if she (the real and only Macbuccaneer that we love and cherish) allows you to use that name, ofcourse you will have to pay her the trademarkfee, (@F, you will share that with me ofcourse, it was my idea !!!)
Very interseting sitethe greanpeace thing.
Niet "een appeltje voor de dorst" maar "a green apple for good waste". Bio-appeltje ? Ik zeg toch al heel lang,op mijn blog, dit hele "i" gedoe, when will it stop ?
Geloof niet dat ik erg serieus bezig ben hier hahaha, Gutte nacht freunden !

10:46 p.m.  
Blogger Sien said...

interseting sitethe grean...., lijkt wel, nou ja , lijkt wel niets, interesting, the greenpeace blablabla, moet echt naar bed !

10:48 p.m.  
Blogger Luepp said...

Dat moet een gezellig avondje zijn geweest, Sien, haha! Genoeg van de "i" manie? Nou, voor mij is het iNmiddels ook iBasta. iRecycle. iKdenk dat Apple trouwens maar beter snel kan reageren op de campagne van Greenpeace. Op hun Apple Hot News RSS pagina is geen spoor van de hele zaak - die pagina beweert een beeld te geven van "Apple in de pers". Ze hebben het daar wel over de " WOW factor" maar niet over de "AUW factor".

12:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home