counter easy hit Luepp - A Digital Storyteller's Notepad: Windmills of Opportunity

dinsdag, april 04, 2006

Windmills of Opportunity


"Dan weten ze tenminste wie ik ben"


Deze films zijn vertoond op de Jaarvergadering van De Hollandsche Molen op 18 Maart 2006 in het Tropen Instituut te Amsterdam: "Dan weten ze tenminste wie ik ben" en Opmaat Molengang".


Opmaat Molengang"


En dan nu, een onverwachtse wending voor velen: het zijn Windows Media Video's! Bekijk de films in wmv9. Zo revolutionair dat mijn eigen Mac ze niet kan afspelen. (Ja, daarvoor heb je Flip4Mac nodig.) Zolang de voorraad strekt, want ze zijn zwaar (tja, geen QuickTime H264 hè?), en als ik ruimte tekort kom, gooi ik ze er weer af. Pas op, laat ze niet rondslingeren want de muziek is bezwaard met rechten. Deze publicatie is strikt privé, bedoeld voor de vijf mensen die ik ken.

3 Comments:

Blogger TwigtSenior said...

BOEEEEE BOE, wij willen Quicktime!!

(zelfs met flip4mac lukt het niet want het is wmv9 advanced, ik kan het weten want ik heb ze zelf gestreamed)

1:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Opmaat Molengang is 3 minuten puur genieten. Als iemand mij vraagt wat ik na die bijna 30 jaar het meeste mis van Nederland dan horen deze beelden daar zeker bij. En uh, ik wist niet dat ik bij die 5 hoorde...

11:16 p.m.  
Blogger Luepp said...

Heel hartelijk dank voor je vriendelijke woorden, Sien. We zijn blij dat je het filmpje leuk vond. En welkom bij de club van ZES!

11:17 a.m.  

Een reactie posten

<< Home