counter easy hit Luepp - A Digital Storyteller's Notepad: Another Italian Job

zondag, november 26, 2006

Another Italian Job


De minibar bevat een ruim assortiment aan gekoelde dranken.

Hadden we het hier al over gehad? Smeg heeft een hele Coole MiniCooper in de aanbieding. Volgens een webartikel van de Telegraaf worden er slechts 250 stuks gemaakt met een individueel nummer. "De Smeg-koelkast is uitgevoerd in Laser Blue-metallic, de introductiekleur van de spiksplinternieuwe Mini die op 18 november bij de dealer verschijnt. De deur toont dezelfde witte motorkapstriping als die van de Cooper S. [...] De koelkast van type FAB28MCS draagt het Mini-logo centraal onder de naam Smeg. De hangreep is precies dezelfde als de deurgreep van de nieuwe Mini. Het prijskaartje bedraagt 1.999 euro. De koelkast wordt verkocht via Smeg." (Telegraaf).

Ja. Die wil mijn echtgenote wel. Vanuit de keuken kunnen we in een hoofdomdraai zowel de koelkast als de auto zien. Dus dat komt goed uit. Ze zou die Mini Cooper S namelijk ook wel willen hebben.

Overigens ben ik op de site van Smeg geweest en het is niet omdat ik weer zo nodig tegendraads moet zijn, maar ik vond onderstaande uitvoering van dezelfde koelkast eigenlijk leuker.


"Britannia Rules The Microwaves". Tja. Als dit een magnetron was, was het leuk gevonden. "Fridge & Chips"? Sorry. Volgende keer beter.


En nu we het erover hebben: voor Sinterklaas vraag ik The Italian Job met Michael Caine (met ondertiteling voor onze kleine meid!)

4 Comments:

Blogger TwigtSenior said...

Ja, leuk verhaal met mini coopers de ideale 'heist' uitvoeren. Als jongen van 12 las ik het verhaal in zo'n fijne lekturama boekenreeks, waar mijn moeder een echte fan van was. Een 120-delige reeks met boeken vol met historische romans, pff. Als welkomsgeschenk kreeg ze ook een tweetal omnibussen (mooi woord, boek met drie boeken) waaronder dus 1 met 'the italian job'. Ik genoot echt van het verhaal, pas veel later er achter gekomendat er ook een film van bestond. En dan nog wel met de opper-cockney Michael Caine, topfilm. Later heb je ook nog een remake met Matt Damon, vermakelijk maar zonder die prachtige jaren 60 nostalgie die de oude film nu bij me oproept.

7:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Brengt de Sint voor Feliz die Mini dan ?

8:40 a.m.  
Blogger Luepp said...

Op een schaaltje, ja. Van 1:72.

8:54 a.m.  
Blogger Luepp said...

Jeetje, John, wat leuk dat je zo'n geschiedenis hebt met The Italian Job. Jij moet 'em nu zeker aan de Sint vragen! (Of heb je 'em al?)

8:58 a.m.  

Een reactie posten

<< Home