counter easy hit Luepp - A Digital Storyteller's Notepad: Een (Jaar) Oude Paastraditie

maandag, april 17, 2006

Een (Jaar) Oude Paastraditie


Vandaag vestig ik een persoonlijke Paastraditie door een vervolg te maken op een post van vorig jaar. Ik heb toen namelijk een paar oude foto's gepubliceerd van de Goede Vrijdag processie in Taranto en dat doe ik nu weer. De foto's zijn gemaakt in 1989. De eerste twee zaten er de vorige keer niet bij.

Ik heb vorig jaar ook op een andere website een collage van oude Taranto foto's gemaakt maar die staat niet meer online. Om waarschijnlijk vooral mezelf een plezier te doen zet ik er vast twee andere foto's van deze Zuid-Italiaanse stad bij die ik in 1993 heb gemaakt.





En nu ik toch met m'n oude foto's in de weer ben plaats ik er ook eentje van een processie die ik op een zomerdag heb gemaakt in het Pugliese gehucht Acaia in, ik meen, 1993. De heilige zou Sant'Oronzo kunnen zijn, de patroonheilige van de naburige stad Lecce.