counter easy hit Luepp - A Digital Storyteller's Notepad: Creatief boekhouden

zondag, augustus 20, 2006

Creatief boekhouden


Stonehenge. Basisfoto S.J.

Vacantie is goed voor de productiviteit. In de week voor je vertrek werk je twee keer zo hard. De twee weken na terugkomst werk je weer drie keer zo hard. Als je dan in die tussentijd twaalf dagen weggaat, dan heb je een extra hoeveelheid werk verzet die goed is voor, zeg, drie of vier weken? Je wint er dus op. Op deze economische wijsheid zal ik voortaan mijn planning baseren.


Happy Hampshire Holidays. Portsmouth.

2 Comments:

Blogger TwigtSenior said...

Wat een mooie foto heeft S.J. hier gemaakt! Complimenten van J.T.

11:51 a.m.  
Blogger Sien said...

Vertel mij wat, kom net binnen na een reis van 900 kms, heb een paar uur in het ziekenhuis gezeten, moest daar jammergenoeg mijn zoon achter laten (met vader natuurlijk om bij hem te slapen), verhaal komt later als ik zelf weer tijd voor m'n blog heb, en ontvang nu zo'n 80 emails en de post ligt drie hoog op m'n bureau...maandag, dan mag ik ook weer aan de slag maar het weekend ziet er al spannend uit zo ! Vakantie, waar doen we het eigelijk voor ?

2:04 a.m.  

Een reactie posten

<< Home