counter easy hit Luepp - A Digital Storyteller's Notepad: Sien Liet me deze Sien

maandag, juli 17, 2006

Sien Liet me deze Sien

Naar aanleiding van mijn poststuk over de angst voor meteorieteninslag heeft Sien me een geweldig filmpje toegestuurd. Heel toepasselijk.

Hier is het filmpje in een QuickTime uitgave.

Volgens de metadata van een Windows Media Videootje dat viraal gecirculeerd is, was de auteur Kill Some Time. Dat blijkt niet te kloppen want dat is gewoon een soort YouTube of BoreMe. Nee, het is een commercial voor de Toyota Tacoma, een SUV die "Meteor Proof" is. Een geweldig goed bedachte en briljant uitgevoerde commercial. Geweldig goed gemaakt. Ik zal nog proberen te achterhalen wie de makers waren. Dank je, Sien!

P.S. Sien wordt ook nog hartelijk bedankt voor de introductie van het woord "poststuk" ter vervanging van het anglicisme "post" op een weblog. Goede vondst!

1 Comments:

Blogger Sien said...

Ben blij weer wat slimme vogels te kennen die uitvinden waar al die filmpjes toch vandaan komen (en zeker met virus) maar ik vond dit wel een leuk antwoord op jouw poststuk van de meteoriten.
Het woord "poststuk" komt volgens mij van onze briljante buumschrijver Mike, ik weet niet meer, maar het is een leuk woord, ja ! Dit kwam volgens mij voor in een enorm debat waar het over "de" of "het" weblog ging...

2:36 p.m.  

Een reactie posten

<< Home