counter easy hit Luepp - A Digital Storyteller's Notepad: Flash Animatie versus Flash Animator

maandag, juli 17, 2006

Flash Animatie versus Flash Animator

Let op. Ik heb dit NIET gemaakt. Dit is anderman's werk, geplaatst door een zekere, of eigenlijk onzekere, "alanb" op Revver. Het is geweldig leuk. Vooral voor mensen die Flash kennen. Hoe de tools en de keyframes worden ingezet als wapens, briljant. En dat het poppetje instances ter versterking erbij haalt, geweldig. En de clou, haha. Wie het laatst lacht, lacht het best.



Nogmaals: ik heb dit niet gemaakt. Ik heb wel even uitgezocht wie de auteur is. Het blijkt te gaan om de 17-jarige Alan Becker uit Ohio. Hij kweekt watermeloenen samen met zijn vader. Bovendien is hij een breakdancer en maakt hij kleisculpturen. Dit weet ik van zijn profielschets op Deviantart dat ik gevonden heb via zijn profielschets als "Noogai" op Newgrounds.com.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik geloof dat deze jongen beter kan stoppen met watermeloenen kweeken en z'n geld in de animatie kunsten gaan verdienen.
Niet normaal zeg, wat knap.

10:17 a.m.  
Blogger Luepp said...

Ja, het is inderdaad bijzonder. Maar in de VS weten ze vast wel hoe ze zijn talent verder kunnen kweken, denk je niet, mijn beste Bloggie? De Americanen laten hun getalenteerde jongeren niet verkommeren - ze gaan er liever geld mee verdienen, haha. Hij komt wel aan de bak.

10:23 a.m.  
Blogger Sien said...

jij bent flink aan het bloggen zo, en dan je klanten nog...
Hardstikke leuk, ik heb ook zo'n filmpje met oorlog tussen de office iconen ken je die ? (Ik wil hem je wel sturen maar weet niet of je het ontvangt want dat filmpje van die meteorite is er ook niet door gekomen, wel ?)

11:05 a.m.  
Blogger Luepp said...

Inderdaad, Sien, dat filmpje heb ik nimmer ontvangen. Wel gek eigenlijk. De Office Iconen Oorlogsfilm ken ik overigens niet.

11:09 a.m.  

Een reactie posten

<< Home